سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 614
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 11 فوریه 2020 - 07:50
گزارش تصویری
اقشار مختلف مردم دارالشجاعه بافق امروز با حضور در راهپیمایی، عشق و علاقه خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

اقشار مختلف مردم دارالشجاعه بافق امروز با حضور در راهپیمایی، عشق و علاقه خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر بافق؛ در این آیین بزرگداشت جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن امام جمعه ، فرماندار، اعضای شورای شهر ، شهردار و سایر مسئولان شهرستان ، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، روحانیون ، دانش آموزان و دانشجویان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند. راهپیمایان بافقی از ساعت ۱۰و۳۰ صبح از مقابل بسیج در بلوار امام خمینی (ره) تا مسجد جامع بافق به راهپیمایی پرداختند. در این مراسم راهپیمایان بافقی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و… ، انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند. به آتش کشیدن پرچم ننگین آمریکا و اسرائیل، پخش تراکت و پوستر با مفاهیم انقلاب اسلامی وسرداردلها، برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت قطعنامه ، سخنران ویژه مراسم و… از دیگر برنامه های راهپیمایی امسال بود.

عکس : جلال طاهری


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *