سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 281
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 نوامبر 2019 - 16:45
شهردار بافق از تکمیل عملیات عمرانی پروژه ساخت قطعه نهایی بلوار آیت ا… میرغنی زاده این شهر خبرداد و گفت: با تلاش کارکنان شهرداری، آسفالت بلوار آیت الله میرغنی زاده که از اهمیت بالایی برخوردار بود تکمیل و پس از نصب تجهیزات، علائم ترافیکی آماده بهره برداری می باشد.

به گزارش شورا بافق ؛ شهردار بافق از تکمیل عملیات عمرانی پروژه ساخت قطعه نهایی بلوار آیت ا… میرغنی زاده این شهر خبرداد و گفت: با تلاش کارکنان شهرداری، آسفالت بلوار آیت الله میرغنی زاده که از اهمیت بالایی برخوردار بود تکمیل و پس از نصب تجهیزات، علائم ترافیکی آماده بهره برداری می باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ، سید علی نوروززاده افزود: این بلوار یکی از مهمترین بلوارهای دسترسی به نقاط پراهمیت بافق همچون ورودی شهر، روستای مبارکه و شهرک آهنشهر، ایستگاه های راه آهن، بیمارستان ولیعصر (عج) ، تفرجگاه آبشار و همچنین ورودی استان کرمان محسوب می شود.
وی به عملیات اجرایی این طرح اشاره کرد و افزود: زیرسازی، جدول‌گذاری،روسازی و آسفالت، ایجاد شبکه آبیاری فضای سبز ، نصب علائم ایمنی و ترافیکی و نیز روشنایی بلوار از جمله اقدامات اجرایی پروژه مذکور است.
شهردار بافق مساحت اجرای فاز نهایی این بلوار را ۳ هزار متر مربع اعلام و تصریح کرد: این قطعه با هزینه بیش از ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارت عمرانی شهرداری ساخته و آماده بهره برداری شده است.
نوروززاده ابراز امیدواری کرد: برداری از این طرح بتواند در راستای تردد آسان، نزدیک شدن فاصله دسترسی بعضی از نقاط شهر، ایمنی ترافیکی ، زیبا سازی بلوار و ایجاد فضای سبز و جلب رضایت شهروندان موثر و مفید باشد.

منبع : سایت بافق فردا


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *