سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 1167
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 23 آگوست 2022 - 07:20
اعضای شورای اسلامی شهر بافق با صدور پیامی ، فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

“یا طَبیبَ مَن لا طَبیبَ لَهُ”

اول شهریور ماه سالروز تولد طبیب برجسته ایرانیِ جهان اسلام، حکیم ابوعلی سینا و “روز پزشک” فرصت مناسبی است تا از  تلاش‌های خالصانه پزشکان ایران اسلامی و بخصوص پزشکان گرانقدر شهرستان بافق تقدیر و تشکر نماییم.

پزشکانی که ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند؛همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحایی خویش؛ درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند.

اعضای شورای اسلامی شهر بافق، ضمن تبریک روز بزرگداشت دانشمند فرهیخته ی دنیای اسلام “حکیم ابوعلی سینا” و “روز پزشک”؛ از ایثار، فداکاری و صبوری های جامعه پزشکان متعهد – که تمام تلاش خویش را برای تامین سلامت و درمان آلام مردم  مصروف داشته اند – صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امید آن دارد؛ این قشر فرهیخته و ایثارگر، در پرتو عنایات الهی و توجهات خاص چهارده معصوم(علیهم السلام ) و در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ سلامت، موفق و پایدار باشند. دعاگوی پزشکان ارجمند، کادر محترم بهداشت و درمان و خانواده گرانقدر شان هستیم.


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *