سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 1266
تاریخ انتشار: شنبه 26 نوامبر 2022 - 09:42
اعضای شورای اسلامی شهر بافق با صدور پیامی ، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا  
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. «سوره مبارکه  أحزاب آیه ۲۳»

 « بسیج مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است ». (امام خامنه‌ای مدظله العالی)

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

بدون تردید؛ دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس آن نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)؛ اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده است. امروز بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران بوده و در این نبرد خطیر ـ همچون اغتشاشات و وقایع اخیر در کشور ـ ، همواره بسیجیان جان بر کف، خوش درخشیده‌ و انقلاب را بیمه نموده اند.

شورای اسلامی شهر بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز این شجره ی طیبه و امام راحل عظیم الشان(ره)، فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان سلحشور؛ بویژه بسیجیان شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض می نماید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

«اعضای شورای اسلامی شهر بافق»


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *