سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 383
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 نوامبر 2019 - 19:09
وزیر اطلاعات کشور :
حجت الاسلام علوی در بحث مشکلات شهر بافق با بیان اینکه از قبل در جریان موضوعات قرار گرفته بودم،گفت: مسائل و مشکلات را با امضای امام جمعه،فرماندار و نماینده مجلس تنظیم نموده و دستور رفع آنان را از وزرای مربوطه خواهم گرفت و گزارش آن به امام جمعه شهرستان خواهد رسید.

به گزارش شورا بافق ؛ حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات و نماینده رئیس جمهور عصر امروز در جمع مسئولان و مردم ولایتمدار شهر بافق، ابتدا آغاز هفته وحدت،میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق و ۱۲ ربیع الاول میلاد امامزاده عبدالله(ع) را تبریک عرض نمود و از حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا به ویژه امام جمعه شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی با ابلاغ سلام رئیس جمهور کشور به مردم شهر دارالشجاعه بافق،شرط موفقیت و عبور از تحریم ها و فشارهای امروز دشمنان جهانی به سرکردگی آمریکا که تلاش برای به زانو درآوردن ملت ایران دارند را بودن زیر چتر ولی فقیه دانست و افزود: وحدت، موضوع دیگری است که دشمن آن را نشانه گرفته و تلاش برای ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان می کند. باید نسبت به این مسئله هوشیار بود. فردی که در این زمینه سخنی بیان و تفرقه ایجاد می کند در مقام خدمت نیست، بلکه دانسته نفوذی دشمن یا ندانسته در زمین دشمن بازی می کند.

علوی خاطر نشان کرد: امروز به برکت وحدت در سایه ی مقام معظم رهبری و مجاهدت دولت،در شرایطی که دشمن با تحریم و جلوگیری از واردات ،پیش بینی افزایش تورم در کشور را داشته با همدلی مردم توانستیم از شریط سخت گذر کنیم.

وی با اشاره به تاکید رهبری که نباید پشت دولت را خالی کرد،بیان کرد: مردم با رهنمود های مقام معظم رهبری و همدلی و همراهی با مسئولین از گردنه ی تحریم های آمریکا عبور کرده اند و امروز تحریم ها تاثیر خود را از دست داده است.

وزیر اطلاعات کشور صبر،پایداری،مقاومت و تقوا را چون سپری در برابر نقشه های دشمنان دانست و اظهار داشت: مردم بدانند خدمتگزاران آنان با همت و جدیت خدمت خواهند کرد.

علوی در بحث مشکلات شهر بافق با بیان اینکه از قبل در جریان موضوعات قرار گرفته بودم،گفت: مسائل و مشکلات را با امضای امام جمعه،فرماندار و نماینده مجلس تنظیم نموده و دستور رفع آنان را از وزرای مربوطه خواهم گرفت و گزارش آن به امام جمعه شهرستان خواهد رسید.

منبع : سایت آفتاب بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *