سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 1272
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 10:41
اعضای شورای اسلامی شهر بافق با صدور پیامی ، فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

“هوالبصیر”

۱۶ آذر ماه در سال ۱۳۳۲ یادآور قیام دانشجویان بصیر و ظلم ستیز و ضد استکباری است که در خون پاک خود غلتیدند؛ اما مرگ سرخ و شهادت شان، رایت بیداری و نماد استکبار ستیزی واقع شد. خوشبختانه در مقاطع مختلف تاریخ کشورمان، خاصه در دوران دفاع مقدس و در ایام رویارویی با فتنه‌های سیاسی و نیز عرصه‌های فناوری و علم ورزی، قشر دانشجوی ما، انقلابی و مجاهدانه و بصیر ظاهر شده و می‌شود. این ظهور و حضور چنان بوده و هست که ارزیابی توفیقات و فتوحات و دستاورد‌های درخشان کشور اسلامیمان، بدون سهم دانشجو و دانشگاه، میسر و منصفانه نیست.

امروز دانشجوی ما با بصیرت؛ در مسیر جهاد سازندگی، جهاد خودکفایی، جهاد اندیشه ورزی و جهاد تبیین؛ مصمم بوده و نقشی فعال و پیشرو ایفا می‌کند.

 شورای اسلامی شهر بافق؛ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو؛ این روز  را به همه دانشجویان کشور پر افتخارمان بویژه  دانشجویان عزیز شهرمان تبریک گفته و امید آن دارد که دانشجویان فرزانه و فرهیخته، همچون همیشه با بصیرت و هوشیاری کامل و با تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و عدالت خواهی خود، گام‌های مؤثرتری در راستای بهبود وضعیت کشور بردارند و با مساعی خستگی ناپذیر، آتیه‌ای آباد و درخشان را برای ایران اسلامی رقم زنند.

«ان شاءالله»

«اعضای شورای اسلامی شهر بافق»


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *