سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 678
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 نوامبر 2020 - 06:41
در مراسمی با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بافق و جمعی از مسوولان شهرستان ، بهره برداری از ساختمان شورای این شهر آغاز شد.

امام جمعه بافق در این مراسم با گرامیداشت وقایع ۱۴ و ۱۵ خرداد، ساختمان شورای شهر را از لحاظ ظاهری، استحکام و موقعیت بسیار عالی توصیف کرد وگفت: خدمت به مردم جزو وظایف مهم مسوولان به ویژه شورای اسلامی شهر است و موجب دلگرمی شهروندان به نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با تقدیر و تشکر از همه عوامل درست اندر کار احداث ساختمان، ابراز امیدواری کرد: در این ساختمان خدمات شایان و قابل توجهی به مردم ارائه شود.
شهردار بافق به مشخصات پروژه اشاره کرد و افزود: این ساختمان به مساحت ۴۵۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.
سیدعلی نوروززاده تصریح کرد: در ساختمان مذکور ، سالن های جلسات و کنفرانس، بخش اداری، نمازخانه، آبدارخانه،سرویس های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی با امکانات و تجهیزات لازم پیش بینی و اجرا شده است.
وی با بیان اینکه محل ساختمان جدید شورا در مرکزیت شهر قرار دارد گفت: این مزیت باعث شده تا شهروندان به طور یکنواخت دسترسی آسان به منتخبین خود و دریافت خدمات داشته باشند.
شهردار بافق هزینه اجرای پروژه احداث ساختمان شورای شهر را ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رقم از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق تامین و پرداخت شد.
نوروززاده از همراهی همه افراد در ساخت مجموعه، از جمله اعضای شورای شهر، زاده رحمانی فرماندار سابق شهرستان و عوامل اجرایی شهرداری تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان گفت: مقرر شده بود افتتاح رسمی این ساختمان نهم اردیبهشت ماه همزمان با روز شوراها انجام شود که با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت ملاحظات بهداشتی، با اندکی تاخیر انجام شد.
سرپرست فرماندار بافق هم در این آئین با گرامیداشت یاد و نام امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد گفت: اگر ساختمان و موقعیت، ابزاری برای جلب اعتماد و رضایت مردم باشد یقینا خداوند باریتعالی هم راضی خواهد بود و اجر و پاداش معنوی به همراه خواهد داشت.
محمدعلی شاه حسینی زحمت اصلی اجرای پروژه های شهری را برعهده شهرداری دانست و افزود: این ساختمان با همت شهردار و مجموعه کادر فنی و عمرانی شهرداری ساخته شده و امیدواریم این مکان مرکز پیگیری خواسته های قانونی مردم باشد.
رئیس شورای شهر هم در سخنانی جداگانه از زحمات و تلاش های بی وقفه شهردار در ساخت و تجهیز ساختمان اداری شورا قدردانی و ابراز امیدواری کردند با همدلی و هم افزایی مسوولان شهرستان خدمات شایسته ای به مردم ارائه شود.
محمدی افزود: علیرغم مشکلات مالی این ساختمان در کمتر از یکسال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس شورای شهرستان نیز با اشاره به پرداخت عوارضدرصد قانونی فروش معادن برای عمران و آبادانی شهر و روستا از مواردی بود که از سوی محمد رنجبر رئیس شورای شهرستان به عنوان حق الناس بیان و مورد تاکید قرار گرفت.

منبع : وبسایت رسمی شهرداری بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *