سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 802
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 می 2022 - 21:39
جلسه پرسش و پاسخ شورا و شهردار با اهالی محله مظفریه
جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در روز جمعه مورخ 1401/03/06 با مردم محله مظفریه در مسجد ابوالفضل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بافق ؛ در این جلسه که بلافاصله پس از نماز جماعت مغرب و عشا آغاز گردید؛ ابتدا علی اصغر رنجبر رئیس شورای اسلامی شهر؛ ضمن تشکر از حضور اهالی محله مظفریه در جلسه؛ توضیحاتی در رابطه با برنامه ها و اقدامات مدنظر شورا و شهرداری در سال ۱۴۰۱ برای این محله ارائه نمود و گفت در ماه مبارک رمضان با بررسی و بازدید میدانی توسط اعضای شورا و شهرداری؛ مشکلات مظفریه احصاء گردیده که به جدّ دنبال تحقق خواسته های بحق مردم محروم این محله و رفع مشکلات و کمبودهای آنان می باشیم.

در ادامه تعدادی از حاضرین بصورت شفاهی و کتبی مسائل و مشکلات مدنظر خود را مطرح نمودند که شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری ضمن ارائه توضیحات لازم؛ به سوالات مطرح شده پاسخ دادند. در پایان مقرر گردید؛ به قید فوریت برای رفع مشکلات محله مظفریه و خدمات رسانی مناسب تر به این محله اقدامات لازم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر صورت گرفته و گزارش آن ظرف مدت یک ماه به اهالی شریف آن محله ارائه گردد.

منبع : روابط عمومی شورای اسلامی شهر بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *