سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 733
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 نوامبر 2020 - 07:45
سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت در استان و خاصه شهر بافق تبریک و تهنیت عرض نمود.

باسمه تعالی

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و نقش برجسته ای را در تأمین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می کند. امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است؛ نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه به ریشه های ظلم و فساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

 اینجانب ازطرف خود و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، این هفته را به حافظان نظم و امنیت در استان و خاصه شهر بافق تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های بی‌شائبه این حماسه‌سازان پیروز و سنگردار همیشه‌بیدار که سرافرازانه در مسیر ایجاد نظم و امنیت تلاش می‌کنند، قدردانی می‌نماییم. موفقیت روزافزون، سرافرازی، سعادت، صحت و عافیت تمامی سبزپوشان غیور ناجا را در پیروی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

سید محمد باقی زاده

رئیس شورای اسلامی شهر بافق

منبع : سایت آفتاب بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *