سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 284
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 نوامبر 2019 - 16:59
اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق صبح امروز با حضور در مجموعه گندله سازی سه چاهون با هاشمی منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور دیدار و در خصوص مسائل اصلی شهر و شرکت سنگ آهن مرکزی گفتگو کردند.

به گزارش شورا بافق ؛ حسن محمدی رئیس شورای اسلامی شهر،محمد رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان و چند تن دیگر از اعضا صبح امروز در نشستی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در گندله سازی سه چاهون پیرامون مسائل اصلی شهر بحث و گفتگو کردند.

حسن محمدی رئیس شورای شهر بافق در ابتدای سخنان خود ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور یادآور شد: رضا فلاح مبارکه فردی لایق و شایسته برای مدیریت سنگ آهن بوده و با نگاه ویژه ای که به شهر دارد توانسته تعامل بسیار خوبی با این مجموعه و مسئولان داشته باشد.

 وی افزود: مردم و شورای اسلامی شهر همه بر این باورند که پروژه گندله سازی سه چاهون به عنوان قلب تپنده شرکت و شهرستان باید هر چه سریعتر راه اندازی شود .

محمدی توسعه و آبادانی شهر را منوط به مساعدت و توجه مسئولان به شهر دانست و تصریح کرد: آنچه لازم پیشرفت است کمک های شرکت به شهر می باشد و خواهانیم در این زمینه ما را یاری کنید.

سپس محمد رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان خواستار قرار دادن ۲ فرد بومی در اعضای هئیت مدیره شد و از همکاری و تعامل مدیر عامل شرکت سنگ آهن با شهر تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با بیان اینکه دغدغه های شما برای شهرستان و شرکت دغدغه ما نیز می باشد،اظهار کرد: تا حد امکان همکاری و تعامل با مدیریت برقراراست. پیشرفت گندله با تمامی مشکلات موجود بسیار خوب است و باید سعی کنید این پروژه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

هاشمی منش با اعلام حمایت از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، افزود: هم اکنون نیز تعدادی از اعضاء بومی می باشند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع : سایت آفتاب بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *