سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 312
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 نوامبر 2019 - 17:32
شهردار بافق گفت: با توجه به پتانسیلها و اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری و حمل و نقل پاک شهر بافق به عنوان پایلوت ایجاد شبکه بهم پیوسته انتخاب و معرفی شد

شهردار بافق گفت: با توجه به پتانسیلها و اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری و حمل و نقل پاک شهر بافق به عنوان پایلوت ایجاد شبکه بهم پیوسته انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شورا بافق ؛ سید علی نوروززاده گفت:طی جلسه ای که با مدیر کل دفتر فنی استانداری برگزار گردید مقرر شد شهرداری بافق نسبت به تکمیل طرح شبکه تا یکماه آینده اقدام نماید.
وی با اشاره به رویکرد شهرداری مبنی بر توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و انسان محوری، افزود: توسعه مسیرهای امن تردد دوچرخه، ضمن ایجاد خطوط حمل و نقل پاک در شهر، باعث ایجاد تحرک و شادابی است که محصول آن قطعا جامعه ای سالم تر خواهد بود.
شهردار بافق فراهم ساختن زیرساخت امن و راحت برای تردد علاقمندان به استفاده از دوچرخه جهت انجام امور روزمره و نیز ورزش را از مهم ترین اهداف این طرح عنوان کرد.
در این جلسه محمدی رئیس شورای اسلامی شهر ، اهمیت تلاش در خصوص ارتقا فرهنگ دوچرخه سواری و توجه به حمل و نقل پاک یادآور شد.
زاده رحمانی فرماندار بافق نیز به اقدامات انجام شده از سوی ارگانهای مختلف از جمله شهرداری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی تا کنون در این رابطه انجام شده و پتانسیلهای موجود باعث تقویت این اقدام مثبت خواهد شد.

منبع : سایت بافق فردا


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *