سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 708
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 نوامبر 2020 - 06:47
شورای اسلامی شهر بافق با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور به ویژه پزشکان شهرستان بافق تبریک عرض نمود.

باسمه‌تعالی

 روز پزشک به معنای حقیقی کلمه ، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا بااقتدار به پیشکسوتان نامدار خود ، گذشته افتخارآفرین علمی‌شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند .

پزشکان ضامن سلامت جامعه بوده و به‌عنوان تأمین‌کنندگان امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را باروح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند. حرفه پزشکی حرفه‌ای مقدس است که با سوگند برای کمک به همنوعان و افراد دردمند آغاز می‌شود و پزشکان شریف کشورمان در طول دوران حرفه‌ای خود با رعایت اصول اخلاقی و شفقت و مهربانی به این سوگند پایبند بوده و به بهبود سلامت جسمی و روحی بیماران کمک می‌نمایند.

امسال پزشکان و پرستاران میهن اسلامی روزهای بسیار سخت و پرکاری را پشت سر گذاشتند چراکه با شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری ایستاده و ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم جان‌فشانی کردند. تلاش مخلصانه‌ای که بی‌گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، این روز را به‌تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران و بالأخص پزشکان شهرستان بافق تبریک  و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری مسئلت می‌نماییم .

ومن الله التوفیق

مبع : سایت آفتاب بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *