سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 712
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 نوامبر 2020 - 06:51
سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بافق تبریک گفت.

۳۱ شهريور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژيم بعث عراقبه ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاري شده است.

هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول درعرصه سياسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگي را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین بر جای بگذارد.

اينک که در ايام هفته دفاع مقدس، رايحه و عطر دل انگيز شهدا در کشور و شهر عزیزمان بافق به مشام میرسد، اینجانبان وظیفه خود می‌دانیم این هفته را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک عرض نماییم.

 فرا رسيدن هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه ای ازبرجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا…الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… العظمي خامنه اي (مد ظله العالي)و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم  شهید پرور ۸ سال دفاع مقدس شهر بافق تبريك عرض نموده و از خداوند متعال توفيق ادامه راه شهيدان جنگ تحميلي را  براي خود و همگان مسألت می نماییم .

سید محمد باقی زاده

رئیس شورای اسلامی شهر بافق

منبع : سایت آفتاب بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *