سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 721
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 نوامبر 2020 - 07:42
به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور شهردار، دو تن ازاعضای شورای اسلامی شهر و مدیرخدمات شهری، در محل ساختمان جدید آتش نشانی این شهر برگزار شد

شهردار بافق در این آئین ضمن تبریک هفتم مهر که مزین به نام آتش نشانی و خدمات ایمنی شده از حضور آتش نشانان بر مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان تشکر کرد و گفت: این اقدام ریشه در روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی دارد.
سیدعلی نوروززاده با اشاره به اینکه آتش نشانی عشق و از خودگذشتگی است افزود: آتش نشانان جان برکف، در بسیاری از حوزه‌ها خدمت رسانی می‌کنند و مسئولیت آنان تنها اطفای حریق نیست بلکه تلاش برای پیشگیری از بروز خسارت مالی به هموطنان و نجات جان هر موجود زنده است.
وی تصریح کرد: آتش نشانان همه وجود و سلامتی خود را کف دست می گذارند تا جان و مال مردم در امنیت بماند و شبانه روز در ایستگاه آتش نشانی مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.
شهردار بافق، آمادگی کامل مجموعه آتش نشانی را برای مقابله با بلایای طبیعی وغیر طبیعی یاد آور شد و بیان کرد: مردم با مشاهده خودروهای آتش نشانی و مردان پرتلاش همیشه درصحنه، احساس قوت قلب و آرامش خیال می کنند.
وی با بیان اینکه شهر بافق بر سر پنج راه ریلی کشور قرار دارد افزود: این موضوع می طلبد که آتش نشانی این شهرستان از امکانات، تجهیزات و نیروی ماهر، از لحاظ کمی و کیفی برخوردار باشد.
نوروززاده نگاه ویژه شورای اسلامی شهر بافق را به زیرساختها و احداث ساختمان جدید آتش نشانی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان را یاد آور شد و ابراز امیدواری کرد: وضع معیشت کارکنان مجموعه آتش نشانی درکانون توجه ویژه قرارگیرد تا بهتر بتوانیم در قبال بزرگواری مردم به شایستگی انجام وظیفه کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر بافق هم در این مراسم با گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی گفت: آتش نشانی شغلی است که با عشق و علاقه عجین شده و آتش نشانان همواره تا پای جان بر سرعهدی که برای حفظ جان و مال مردم بسته‌اند، ایستاده‌اند.
سید محمد باقی زاده افزود:در این شغل گاهی اوقات آتش‌نشانان برای حفظ سرمایه و دارایی یک نفر، جان خود را به خطر می اندازند که به عنوان شهید خدمت، سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود می‌کنند.
وی افزود: آتش نشانی بافق از قدیم الایام تا کنون در ساختمانی متناسب با ۵۰ سال قبل استقرار داشت که شرایط خدمت رسانی به شهروندان را با کندی و سختی روبرور کرده بود که با درایت ، همت بلند و اهمیتی که آقای نوروززاده شهردار بافق به مقوله آتش نشانی دارد ساختمان جدید در خور شان مردم و آتش نشانها ساخته شد که همه باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر به رسم یاد بود از کارکنان مجموعه آتش نشانی شهرداری بافق تجلیل شد.

منبع : وبسایت رسمی شهرداری بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *