سایر خبرها
دانلود ها
کد خبر: 835
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 ژوئن 2022 - 21:26
جلسه کارگروه توسعه شهرستان بافق در تاریخ 1401/03/09 ، باهدف پیگیری اولویت‌های مهم شهرستان و بررسی اقدامات صورت گرفته در رابطه با مصوبات جلسه قبل؛ همچنین میزان تحقق و پیشرفت هر یک از مصوبات، با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بافق، در محل سالن اجتماعات شهرداری تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بافق؛ در ابتدای جلسه صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری جدی مصوبات کارگروه توسعه و عملیاتی شدن آن ها، خواستار توجه بیشتر همگان به این امر شد. یکی از محوری ترین مصوبات قبلی ” ایجاد منطقه ویژه معدن کاری در شهرستان بافق” بود که دکترعلیرضا یاراحمدی ـ به عنوان میهمان ویژه جلسه ـ با ارائه طرح اولیه ونقشه های مرتبط؛ در رابطه با راهکار ها و روش های تخصصی و کاربردیِ انجام کار، توضیحاتی ارائه نمود و از مسئولین شهرستان خواست تا با پشتکار و جدیت لازم در راستای تحقق تأسیس منطقه ویژه معدنکاری در بافق تلاش نمایند.

در ادامه علی اصغر رنجبر رئیس شورای اسلامی شهر گفت: با توجه به اهمیت موضوعِ راه اندازی منطقه ویژه معدنکاری، می توان از ظرفیت نیروی انسانی متخصص در شهرستان و فضای فیزیکی موجود در دانشگاه های آزاد و فنی و حرفه ای شهرستان، برای راه اندازی ابتدایی این منطقه بهره برد؛ همچنین مساعدت و همراهی مسئولین، شرکت ها و معادن شهرستان برای ادامه کارمی تواند بسیار موثر باشد.

سپس سردارآخوندی ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در راه اندازی منطقه ویژه معدنکاری ـ با عنایت به ظرفیت های مناسب در شهرستان ـ در رابطه با چگونگی انجام کار و ابهامات موجود در تاسیس و راه اندازی این منطقه، سئوالاتی را مطرح نمود که دکتر یاراحمدی در این زمینه توضیحات لازم را بیان نمود.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند. در پایان جلسه، بنا به پیشنهاد صباغیان و نظر کلیه اعضای حاضر، دکتر یاراحمدی به عنوان مسئول پیگیری ایجاد منطقه ویژه معدنکاری در شهرستان بافق انتخاب گردید. با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پیگیری دیگر بندهای مصوبات قبلی؛ مقرر شد جلسه فوق‌العاده کارگروه توسعه شهرستان با حضور سایر اعضا هفته آینده تشکیل گردد.

منبع : روابط عمومی شورای اسلامی شهر بافق


ارسال نظر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *